קרוב לסי

בית אבן כפרי עם יחידת אורחים וגינה

מיקום: Kasteli – קסטלי
מ”ר בנוי: 185 מ”ר
גודל חלקה: 488 מ”ר
מחיר מוצע: 279,000€
חדרי שינה: 3
חדרי רחצה: 3
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 6 ק”מ
מרחק מבית החולים: 15 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 45 דקות.
מרחק מהים: 15 ק”מ

 Kasteli – קסטלי
בית אבן ישן, שופץ בסטנדרט גבוה בשנת 2010 ובסטנדרטים של רעידת אדמה. הבית הוא 160 מ”ר בשתי קומות בתוספת 25 מ”ר יחידה חיצונית. ממוקם על מגרש של 488 מ”ר בכפר קסטלי ליד ניאפוליס ואגיוס ניקולאוס, בצפון מזרח כרתים.
ארונות בגדים ויחידות אחסון תואמות בכל הבית, והמטבח מאובזר. לנכס 5 חלונות ויטראז’ ייחודיים. הסקה מרכזית באמצעות נפט, רדיאטורים במורד מדרגות וחימום תת רצפתי בקומה העליונה. פאנל סולארי וחימום מים חשמלי. יש מזגן, מסכי יתושים ותריסים חשמליים. לבית 3 חדרי שינה אחד עם שירותים צמודים. חדר עבודה או יכול לשמש כחדר שינה רביעי. יש סלון נחמד, פינת אוכל, מטבח, חדר רחצה משפחתי ושירותים נפרדים נוספים.

בחלל החיצוני יש פטיו סגור המאפשר לסעוד באוויר הפתוח, גינות בוגרות עם 7 עצי זית, עץ מנדרינה, שני עצי תפוז, שני עצי לימון, עץ אגס, עץ אפרסק, עץ תאנה, עץ תפוח ועץ שזיף, עם שמונה גפנים בוגרים וחלקת ירק עשירה.
נכס מס’ HFOU6

Kastelli שוכן בעמק חקלאי יפהפה על גבעה קטנה בגובה 385 מטר מעל פני הים, מוקף הרים וטבע. נמצא רק 10 דקות נסיעה מניאפוליס (עיירה מקומית גדולה עם כל השירותים הנחוצים), 15 דקות נסיעה מבירת המחוז אגיוס ניקולאוס ומאתרי התיירות Plaka & Elounda במפרץ מיראבלו הציורי. ורק 50 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן