קרוב לסי

בית משופץ עם גלריית עץ

מיקום: Pervolakia – פרוולאקיה 
מ”ר בנוי: 30 מ”ר
מחיר מוצע: 39,000€ 
מספר חדרים: 2
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 7 ק”מ
מרחק מבית החולים: 32 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:10 ש’
מרחק מהים: 7 ק”מ

Pervolakia – פרוולאקיה 
בית ישן 30 מ”ר ששופץ. הנכס כולל אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח, חדר אמבטיה, שתי מיטות זוגיות, מיזוג אוויר וגרם מדרגות פנימי עם גלריית עץ. כל השירותים מחוברים, והבית נמצא רק שבעה קילומטרים מהים.

Pervolakia הוא כפר מסורתי קטן בכרתים. בסמיכות יש את כפר החוף Kalo Nero ואת ערוץ Pervolakia, שהוא האטרקציה של האזור. Pervolakia שומרת על ה’צבע’ המסורתי הישן שלה. בכפר יש מעט תושבים ורובם קשישים. אך מצד שני, יש גם מספר לא מבוטל של אנשים מאנגליה, אוסטריה, צרפת ושוויץ שקנו שם כבר בתים, שיקמו את הבתים האלה וגרים בהם במשך חודשים רבים בשנה, ונהנים מהשכרה לתיירים שמגיעים לאזור בימים שהם לא חיים באי.

תושב חשוב שמתגורר באזור הוא הבישוף לשעבר של אמריקה הלטינית, גנאדיוס הריסולאקיס, והוא תומך נלהב במאמצים לפתח את האזור.

בכפר תמצאו את בית הקפה המסורתי, ‘אפוספרידה’ ‘Aposperida’, בבעלות משפחתו של מנוליס קונדולאימקיס, שבשנת 2003, בהיותו אז מפקד בדימוס של הצי ההלני, החליט לחזור למקום הולדתו ולהשקיע באדמת הולדתו. ביוני 2003 הוא הקים את ‘אפוספרידה’, מקום בו המבקרים יכולים לחוות אירוח מסורתי של כרתים, וליהנות ממעדנים מקומיים.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן