קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. בית אבן דו-קומתי מרתף וגג

בית אבן דו-קומתי מרתף וגג

מיקום: Agia Triada – אגיה טריאדה
מ”ר בנוי: 83 מ”ר
מחסן: 12 מ”ר
מחיר מוצע: 55,000€ 
מספר חדרים: 6
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
מספר קומות: 2
מרחק מהחנויות: 8 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 8 ק”מ

Agia Triada – אגיה טריאדה
בית אבן כפרי ישן של 83 מ”ר בשתי קומות בתוספת מרתף. קומת הקרקע היא 51 מ”ר הכוללת סלון, מטבח עם אח בנוי ומטבח מסורתי קטן נוסף כנהוג בכרתים, חדר רחצה ומרפסת גדולה ויפה ומלאת פרחים ונוף משגע לים ולכפר. בחוץ יש גרם מדרגות המוביל לקומה העליונה. הקומה העליונה היא בשטח של 32 מ”ר המורכבת ממרפסת קטנה בחזית, שני חדרי שינה, מרפסת גג גדולה מאוד, עם נוף פנטסטי להרים, לכפר ונוף רחוק ומרהיב לים. במרתף מחסן קטן , כ-12 מ”ר שניתן ליצור ממנו שימושים שונים לנכס. לנכס יש גישה טובה, יש לו פאנל סולארי וכל השירותים הנחוצים מחוברים. לבסוף, הנכס נמצא במרחק של 8 ק”מ בלבד מהים, ועבור האורח הנכס ממוקם במיקום מאוד נוח ונעים. נכס מס’ 6-405

זהו הכפר החיצוני ביותר של רמת Handras-Ziros. הוא ממוקם במרחק של כ-35 ק”מ מסיטיה וכ-8 ק”מ בתוך האי מחופי הים הלובי, כך שלמרות שהכפר אינו ממש על החוף, התושבים הם דייגים וגם חקלאים.

קצת הסטוריה, מסופר שהכפר היה קיים בשנות הכיבוש הוונציאני אך נהרס על ידי שודדי ים טורקים בשנת 1471 לספירה. גם הכפרים Dasonari, Leivari, Achladi, Stalos ו-Amygdali שייכים לקהילה של Agia Triada. מחקר ארכיאולוגי בסביבת יישובים קטנים אלו הביא לרמזים רבים שאזור זה נכבש בתקופות קדומות, במיוחד ב- Stalos שם נמצאו יישוב מינואי וקברי תולוס (tholos), ובמחוז Leivari בו שימשה מערת אלוגרה (Alogara) למגורים במהלך התקופה המינואית.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן