קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית אבן בכפר עם מרפסת...

בית אבן עם מרפסת וחצר, צופה להרים

מיקום: Vasiliki – ואסיליקי
מ”ר בנוי: 50 מ”ר
מחיר מוצע: 20,000€ 
מספר חדרים: 3
מרחק מהחנויות: 3 ק”מ
מרחק מבית החולים: 7 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:10 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 55 דקות
מרחק מהים: 3 ק”מ

Vasiliki – ואסיליקי
בית ישן של 50 מ”ר על מגרש של 50 מ”ר. הנכס כולל 3 חדרים בסך הכל. הוא נהנה מנוף הרים מקסים והחשמל והמים נמצאים בקרבת מקום וקלים לחיבור. יש בו חצר, מרפסת וחניה ברחוב. לבסוף, הוא רק שלושה ק”מ מהחוף.

Vasiliki שוכן על גבעה קטנה בצפון מזרח האי. הוא ממוקם כ-2 ק”מ פנימה מהחוף הצפוני של כרתים. בקרבת הישוב ישנם המון חפירות ארכיאולוגיות מהתקופה המינואית, דבר שבעיקרו מייחד את הכפר הקטן והקסום הזה. החפירות האחרונות חשפו אחוזה מינואית (על הגבעה) עם חדרי אחסון וחצר. בנוסף נחשפו כלים מרשימים, בעיקר סירים וקנקני תה בעלי פיות צרות ומוארכות, ששימשו בימים עברו להובלת מים ונוזלים שונים. כלים אלו מעוטרים בכתמים אופייניים שנוצרים בטמפרטורה מבוקרת בכבשן הקרמיקה. סגנון הכלים הללו שנמצאו ב Vasiliki נקרא “כלי ואסיליקי” ונחשב כי Vasiliki היווה את מרכז הייצור של כלים מסוג זה, שעיקרם משנת 2300 לפנה”ס ועד 1900 לפנה”ס. וזו רק טעימה מההיסטוריה שתגלו כאן במקום.

בקטגוריית בתים לבניה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן