קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. ארבעה דונם באזור מבוקש

ארבעה דונם באזור מבוקש

מיקום: Kouremenos – קורמנוס
גודל חלקה: 4,007 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 200 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 45,000€
מרחק מהחנויות: 5 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:20 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 30 דקות
מרחק מהים: 2 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Kouremenos – קורמנוס
חלקה של 4,007 מ”ר עם זכות בנייה של עד 200 מ”ר. המגרש ממוקם במרחק של 2 ק”מ בלבד מהחוף של הכפר קורמנוס ו-4.5 ק”מ מחוף Vai הידוע. לבסוף, החלקה יפיפייה והיא נהנית מנוף הררי מקסי.

Kouremenos – קורמנוס ממוקמת 91 ק”מ מזרחית לאגיוס ניקולאוס ( Agios Nikolaos) ו-21 ק”מ מזרחית לסיטיה (Sitia), רק קילומטר אחד מזרחית מהעיירה הקטנה פאלקסטרו (Palekastro). בפאלקסטרו ישנם יותר אפשרויות ללינה, אוכל ובילוי, וגם כמה מלונות חדשים ליד החוף. חוף זה הוא הארוך ביותר באזור עם אורך העולה על 1.5 ק”מ. החול בחוף זה הוא חול עדין, מי הטורקיז הרדודים מאפשרים ראות אל מתחת לפני המים, ישנם כמה עצי טמריסק מסביב שמעניקים צל, והחוף הוא מעט מאורגן באזורים מסוימים בלבד עם שמשיות, מקלחות וברי חוף.

החוף יפהפה, אבל המאפיין העיקרי של Kouremenos הוא הרוח. ואכן, הרוח כאן בחופים כל כך חזקה שהאזור פופולרי בקרב גולשי רוח וגלישת עפיפונים מכל רחבי אירופה. אכן, אין זה מקרי שבאזור זה ישנם כמה מחלקות אדמה של טורבינות הרוח הגדולים ביוון, המנצלים את פוטנציאל הרוח העצום. זהו אזור מפותח ומתפתח, רבים מחפשים להשקיע באזור שכן הוא סוג של השקעה מבטיחה.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן