קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. אדמות צמודות לחוף לבנייה

אדמות צמודות לחוף לבנייה

מיקום: Goudouras – גאדוראס
גודל חלקה: 6,000 מ”ר מחולקת לחלקות קטנות יותר, החל מ 500 מ”ר ועד 1,500 מ”ר.
מקסימום אפשרות לבנייה: 400 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 45,000€ – 90,000€
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 45 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:10 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 0 מטר

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Goudouras – גאדוראס
חלקה גדולה של כ-6,000 מ”ר סה”כ, מחולקת ל-6 מגרשים קטנים יותר בגדלים שונים. מ-500 מ”ר עד 1,500 מ”ר. אחת מהחלקות ממש צמודה לחוף!!!!
גאדוראס הוא אזור נעים, תיירותי ומתפתח בצורה מאוד מבוקרת ולא מפוזרת, יש סופרמרקט, בתי קפה וטברנות, אך לא צפוף כאן. זה רק 15 דקות נסיעה מאזור התיירות של מקריגיאלוס, ו-20 דקות מהכפר זירוס.
החלקות הקטנות יותר מתחילות מ-45,000 יורו והאחרות מגיעות עד 90,000 יורו לחלקה שצמודה לחוף !!!

Goudouras הוא כפר חוף הממוקם 37 ק”מ מזרחית ל Ierapetra ו-73 ק”מ דרומית מזרחית ל Agios Nikolaos, בעמק גדול מוקף הרים סלעיים וקניונים צרים. הכפר מורכב למעשה משתי התנחלויות מאוחדות, Asprolithos ו Goudouras. באזור תמצאו בעיקר גידולי זיתים וירקות למיניהן.

הכפר עמד בפני פיתוח תיירותי מתון מאוד, מה שהופך אותו ליעד שקט. לאורך דרך כפר החוף משתרע חוף חלוקי אבן גדול עם מים נקיים וקרירים, לא מאורגן במיוחד; יש כמה מקומות עם מטריות וטברנות בקרבת מקום.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן